Des del 23 de juny la bústia de Correus es troba a l’ajuntament. Fins ara havia estat a la façana de les oficines de la cooperativa, però en traslladar-se aquestes al nou emplaçament, l’edifici que les allotjava va ser venut i passà a ser propietat d’un particular. La bústia era en aquella façana perquè coincidia que el carter era el gerent de la cooperativa. En jubilar-se s’encarregà del servei local de Coorreus una altra persona, fins que fa poc temps fou també substituïda per una cartera itinerant de l’oficina postal de Flix. Correus, aprofitant que la bústia estava molt malmesa per l’òxid, l’ha traslladat al porxo de l’ajuntament, on no rebrà l’impacte de la pluja.
La bústia ja havia sigut a la casa de la vila fins el 2004, quan l’enderroc de l’edifici vell la va fer traslladar a les oficines de la cooperativa. En aquesta imatge de la dècada de 1950 s’observa la bústia just a l’esquerra de la porta d’entrada de l’antic edifici de l’ajuntament:
